Ако сте от хората, на които поне веднъж им се е наложило да спазват диета или да намалят дневния калориен прием, вероятно знаете, че първото, което се ограничава, са напитките. Като сокове, газирани, енергийни и всякакъв друг вид безалкохолни – въобще всичко разхладително, което е така желано през топлите летни дни.
А ако имате дете, вероятно всеки път изпадате в ужас какво ще пие, когато го поканят на гости или на детско парти. Защото всички родители знаем какво се случва след бурни игри, съчетани с безконтролен прием на захар. Вихърът, който се заформя след това, няма стихване.

ПОРЪЧАЙТЕ КНИГАТА С 15% ОТСТЪПКА

Имам новина за вас. Вече има вариант за вкусни разхладителни напитки, които няма да се налага да избягвате, дори напротив – препоръчително е да ги приемате.
И не, тези напитки не съдържат нов вид подсладител без калории, който не води до рязко повишаване на кръвната ви захар, и не, в тях няма Е-та. Дори напротив. Не само, че ще ви е приятно да ги пиете, но ще донесете на организма си допълнителни ползи, като му набавите щедри количества пробиотици, ензими, микронутриенти. И знаете ли какво? Тези напитки могат значително да повишат енергията ви и да подобрят храносмилането ви.
А най-хубавото е, че ще се научите как бързо и лесно да си ги приготвите сами у дома.
И тук не говорим само за комбуча и кефир, а още и за джинджифилова бира, джун, реджувляк от безглутенови култури, лактоферментирала лимонада, квас от цвекло и още много други – над 75 пробиотични зареждащи напитки.

Всеизвестно е, че най-добрата форма, под която можем да приемаме пробиотици, е чрез храната. Това е най-добрият и най-вкусният начин да си осигурим висока концентрация на различни по вид полезни за храносмилането ни пробиотични бактерии.
Готови ли сте да подобрите храносмилането си по един вкусен, красив и забавен начин? Повече може да прочетете тук.

Прочети още: Захранване, водено от бебето