Ако сте от хората, на които поне веднъж им се е наложило да спазват диета или да намалят дневния калориен прием, вероятно знаете, че първото, което се ограничава, са напитките. Като сокове, газирани, енергийни и всякакъв друг вид безалкохолни – въобще всичко разхладително, което е така желано през топлите летни дни.
А ако имате дете, вероятно всеки път изпадате в ужас какво ще пие, когато го поканят на гости или на детско парти. Защото всички родители знаем какво се случва след бурни игри, съчетани с безконтролен прием на захар. Вихърът, който се заформя след това, няма стихване.

Имам новина за вас. Вече има вариант за вкусни разхладителни напитки, които няма да се налага да избягвате, дори напротив – препоръчително е да ги приемате.
И не, тези напитки не съдържат нов вид подсладител без калории, който не води до рязко повишаване на кръвната ви захар, и не, в тях няма Е-та. Дори напротив. Не само, че ще ви е приятно да ги пиете, но ще донесете на организма си допълнителни ползи, като му набавите щедри количества пробиотици, ензими, микронутриенти. И знаете ли какво? Тези напитки могат значително да повишат енергията ви и да подобрят храносмилането ви.
А най-хубавото е, че ще се научите как бързо и лесно да си ги приготвите сами у дома.
И тук не говорим само за комбуча и кефир, а още и за джинджифилова бира, джун, реджувляк от безглутенови култури, лактоферментирала лимонада, квас от цвекло и още много други – над 75 пробиотични зареждащи напитки.

Всеизвестно е, че най-добрата форма, под която можем да приемаме пробиотици, е чрез храната. Това е най-добрият и най-вкусният начин да си осигурим висока концентрация на различни по вид полезни за храносмилането ни пробиотични бактерии.
Готови ли сте да подобрите храносмилането си по един вкусен, красив и забавен начин? Повече може да прочетете тук.

Прочети още: Захранване, водено от бебето