Когнитивно-поведенческа терапия за самопомощ

10 лесни стратегии за прилагане на когнитивно-поведенческа терапия към ежедневни проблеми. Тези 10 стратегии могат да ви помогнат да управлявате тревожността и депресията, независимо дали се борите с тревожно разстройство или просто се чувствате неспокойни в живота и в ежедневието.

Получете трайно облекчение от гняв, паника, стрес и други състояния, свързани с настроението, като приложите принципите на когнитивно-поведенческата терапия в ежедневието си. От записване на вашите цели до справяне с негативните мисловни модели, тази достъпна и лесна за разбиране книга за когнитивно-поведенческата терапия ви дава всичко необходимо, за да позволите на изцелението да започне. Успокойте ума си и научете как да израствате като личност, да преодолявате предизвикателствата и да подобрите цялостното си здраве и благополучие.

„Тази книга е задължително четиво за всеки, който е имал психологически предизвикателства, а това включва всички нас.“

В “Когнитивно-поведенческа терапия за самопомощ. 10 стратегии за справяне с тревожност, депресия, гняв, паника и безпокойство” от Сет Дж. Гилихан, PhD ще намерите:

null

Кратък преглед на основната теория за когнитивно-поведенческата терапия и лесноразбираеми обяснения за принципите ѝ на действие.

null

10 основни принципа на когнитивно-поведенческата терапия, внимателно
организирани по модела на структурата на личната терапия.

null

Насоки за поставяне на цели и очертаване на стратегии за подпомагане на постигането на тези цели

null

Полезни раздели за самооценка, които ще ви помогнат да проследявате напредъка си и да обмисляте наученото.

Поръчай сега с подарък

 „Когнитивно-поведенческа терапия за самопомощ“

Вземи я сега с подарък!

(валиден за всяка поръчана бройка)

ПОДАРЪКЪТ: Електронна „Работна тетрадка за самостоятелна работа с когнитивно-поведенческата терапия“. Удобно и лесно, за да може да бъде разпечатана многократно, а упражненията в нея, направени по няколко пъти. Работната тетрадка съдържа всички важни формуляри за упражненията от книгата, свързани със справяне с депресията, тревожността, гнева, безпокойството, паниката, които чувстваме в своето забързано ежедневие.

Очаквай нашето телефонно обаждане за допълнително фиксиране датата на доставка.

Отзиви за книгата

Сет Дж. Гилихан

Доктор Сет Дж. Гилихан е клиничен асистент по психология в Университета на Пенсилвания. Доктор Гилихан е специализиран в когнитивно-поведенческата терапия и интервенциите, базирани на осъзнатостта, за тревожност, депресия и свързани състояния.

Сет Дж. Гилихан, Ph.D., е лицензиран психолог, специализиран в ориентираната около осъзнатостта когнитивно-поведенческа терапия за тревожност, депресия, безсъние и други състояния. Доктор Гилихан е автор на писмени материали и презентатор на лекции на национално и международно ниво за КПТ и за това как мозъкът участва в регулирането на нашите настроения. Доктор Сет Дж. Гилихан е и автор на Retrain Your Brain: Cognitive Behavioral Therapy in 7 Weeks – работна книга за самостоятелна работа за справяне с депресия и тревожност, и съавтор на Джанет Сингър в книгата Overcoming OCD: A Journey to Recovery.

Може да го намерите онлайн на sethgillihan.com и в неговия блог sethgillihan.com или в PsychologyToday.com Think Act Be. Той живее в Ардмор, Пенсилвания, със съпругата си и трите им деца.

10 лесни стратегии за прилагане на когнитивно-поведенческа терапия към ежедневни проблеми.

Книгата се отличава с овластяващ и ясен език, като същевременно представя на читателя по достъпен и приложим начин, принципите на когнитивно-поведенческата терапия. Финесът и познанията на Сет Гилихан за този терапевтичен подход позволяват подобряване на уменията за разрешаване на често срещани проблеми. Тази книга е задължително четиво за всеки, който е имал психологически предизвикателства, а това включва всички нас.

Когато проблеми като депресия, тревожност, паника, гняв или безпокойство влошават качеството на вашия живот, от решаващо значение е да разполагате с надежден набор от инструменти, които ще ви помогнат. Настоящата книга представя в достъпен,  лесноразбираем и практичен вид най-съществените компоненти на когнитивно-поведенческата терапия, така че да ги използвате, за да се справите с предизвикателствата, пред които сте изправени, и да намерите облекчение.

В книгата лицензираният психолог и автор на бестселъри Сет Гилихан ни въвежда в изключително достъпни практики, които могат да се прилагат при необходимост за справяне с различни проблеми с психичното здраве. Книгата не изисква от вас да декодирате строг терминологичен език, нито да попълвате безброй страници в работна тетрадка. С този приятен за четене и лесен за използване ресурс доктор Гилихан ви дава силата да си възвърнете опората и да намерите облекчение.

СВЪРЗАНИ ПРОДУКТИ

Вземи безплатен откъс от книгата „Когнитивно-поведенческа терапия за самопомощ“.

В издателство „Вдъхновения“ издаваме полезни и практични книги, които помагат за разрешаването на множество специфични проблеми. Авторите, които подбираме, са водещи специалисти в конкретните си области. Към много от книгите подготвяме и допълнителни материали – статии, рецепти, дневници, безплатни електронни ресурси и други, за да ги направим още по-практични и работещи. За всички тези неща, както и за информация за новите ни книги, специалните събития, които организираме и още, и още споделяме в бюлетина си за нашите читатели.

Използвай бутона по-долу, за да се абонираш за нашия бюлетин и да свалиш откъс от най-новата ни книга „Когнитивно-поведенческа терапия за самопомощ“.

Когнитивно-поведенческа терапия за самопомощ