Move the library il 14

Въпроси и отговори

Колко време отнема обработката на поръчката ми?

Обикновено обработваме поръчките в същия или в рамките на следващия работен ден. Задължително ще се свържем с теб по телефона, за да потвърдим данните ти и да уточним удобна дата за доставка.

Кога ще получа поръчката си?

Най-често още на следващия работен ден след потвърждението. Доставяме с ЕКОНТ и СПИДИ – до офис или до адрес, според твоето предпочитание.

Какви методи за плащане предлагате?
  • Наложен платеж (пощенски паричен превод) при получаване от ЕКОНТ и СПИДИ
  • Плащане с дебитна/кредитна карта чрез системата на MyPOS (вкл. GPay и Apple Pay)
  • Банков превод
  • Плащане на каса на EasyPay

При банков превод или на каса на EasyPay не забравяй да посочиш името си и номера на поръчката.

Мога ли да получа фактура?

Да, разбира се! Моля, уточни това в бележките към своята поръчка или по телефона, когато ти се обадим за потвърждение на поръчката. Ако си избрал/а наложен платеж, ще ти е необходим и платежният документ, който издава куриерът – той служи като касова бележка.

Колко струва доставката?
  • 5 лв. до офис на куриер (ЕКОНТ или СПИДИ)
  • 7 лв. до адрес
    Безплатна доставка при поръчки над 69 лв./35.28 EURO
Мога ли да върна продукт?

Да. Можеш да върнеш продукт в рамките на 14 дни от получаването, ако е в запазен и търговски вид. Просто ни пиши на shop@vdahnovenia.bg, за да ти съдействаме. Разходите по връщането са за твоя сметка, освен ако не сме допуснали грешка или продуктът е дефектен. Преди това, моля запознай се с политиката ни за връщане.

Ами ако продуктът е дефектен?

Това се случва изключително рядко – предлагаме само продукти с най-високо качество. Но ако все пак нещо не е наред, замяната е изцяло за наша сметка. Пиши ни на shop@vdahnovenia.bg, за да го решим бързо и коректно.

Мога ли да взема поръчката си от ваш офис?

Да! Можеш да получиш поръчката си от нашия офис в София, ул. Йерусалим 54, вх. 2, партер, след предварителна уговорка