fbpx

Скраб за тяло с джинджифил

ginger-body-scrub

В края на седмицата да се поглезим с малко домашно спа. За този уикенд избрахме стимулиращ и ободряващ скраб за тяло, който лесно може да се приготви във всяка кухня. За да е по-бързо, по-лесно и да няма оправдания 😉 Рецептата е на Рейчъл Ландън, автор на книгата Супербилките адаптогени. Тази книга е едно чудесно практично ръководство за намаляване на стреса, за здраве и благополучие, но и за засилване на връзката ни с природата.

superbilki-adaptogeni-baner

А ние добавихме малко етерични масла, за допълнителна ефективност и за разкош.

И преди да преминем към рецептата, припомняме за още някой полезни статии за етеричните масла, които биха ти помогнали за следпразничното разтоварване и за винаги актуалната за началото на годината тема – влизане във форма.

balansirane-na-apetita
Балансиране на апетита с помощта на етерични масла
Важно за целулита + 5 домашни рецепти с етерични масла
Важно за целулита + 5 домашни рецепти с етерични масла

А сега да преминем към рецептата.

Необходими продукти:

500 грама хималайска (или друга каменна или морска) сол

3 супени лъжици пресен джинджифил, небелен, нарязан на ситно

3 супени лъжици висококачествен зехтин екстра върджин

1 чаена лъжичка лимонов сок

Добавяме и етерични масла за разкош. Разбира се, не е задължително, но би подсилило ефективността. Ние избрахме микс от роза, лавандула и дъхаво мушкато. Ти можеш да ползваш само едното. Общо количество на етеричните масла 15 – 20 капки.

Начин на приготвяне:

Изсипи всички съставки в блендер и смели на режим пулсации няколко пъти, за да се смесят добре. Прехвърли скраба в купа или буркан и използвай в банята, като втриеш сместа в суха кожа с върховете на пръстите, груб плат или гъба за баня от естествен материал. Изплакни с топла вода.

Как да допълним спа преживяването и да се насладим максимално на почивните дни?

След банята си приготви любимия чай или някое от топлите ни предложения от книгата ни „Магични детоксикиращи напитки“. Завий се с любимото си одеяло и постой поне 15 минути в тишина или в компанията на тиха релаксираща музика. Ако успееш да отделиш 30-ина минути, ще е още по-добре!

Приятна почивка от нас <3

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Fill out this field
Fill out this field
Моля, въведете валиден имейл адрес.
You need to agree with the terms to proceed

Меню